2011-07-13 ? 00:33:14

4 veckor kvar cirka

Hejsan!!

Idag fick jag hem massa med papper från folkhögskolan i umeå, så de känndes jätte bra.
Ska bli så roligt att få komma dit och vill verkligen bo i umeå efter jag gått klart med eftersom Umeå är juh som sakt en jätte fin stad och har allt man behöver typ!!
De är bara cirka 170 stycken personer som har ansökt till skolan i år och nästa år vad roligt och cirka 70 deltagare ska gå allmänn linje som jag ska gå, vilket innebär att man kommer lätt skaffa sig nya kompisar där borta vilket är bra, har nära till min moster med familj med. Har massa vänner där nere sen tidigare med

Har också nära till några pollar vilket är bra. Kommer med få träffa dessa underbara pollar under den tiden jag kommer att vara nere där och gå på skolan. bilderna lägger jag upp i slutet av mitt inlägg. Ska försöka blogga varje dag nu då jag börjar skolan så ni får veta hur de går för mig och vad jag gör, vet att vissa tjatar på mig att jag ska blogga varje dag nu med de orkar jag ej så ska förslka börja med de då skolstarten börjar. Så vi får hoppas på att jag blir bättre iaf!!

Ska bli kul att få traffa Katja också igen de känns nästan som om att de var ett år sedan men de var de juh inte men några månader iaf, hoppas vi kan hitta på massa kul ihop:) Funderar också på om jag ska ta montelicensen via umåkerstravbana fast de är juh de beroende på hur dyrt de är osv!!

Men nu ska man lägga upp lite bilder på dessa underbara hästar som man kommer träffa i umeå eller sakna från hemma plan i vuollerim, nu blir de en bild bomb skulle jag tro.


Detta är då lilla Yamse 12 år, varmblodshingst. Ägare: Katja Widell Umeå.


Detta är då Calle 4 år, varmblodsvallack. Ägare: Katja Widell. Umeå.


Detta är då söta lilla Lovan på 9 år, varmblodssto. Ägare: Katja Widell Umeå.


Detta är då Atomic 14 år, varmblodsvallack. Ägare: Katja Widell Umeå.


Jag och min ängel Babbis :)<3, nordsvensktravare sto på 13 år! Ägare:Marit Nutti vlm


så där ja nu var väl alla bilderna uppladdade, orkar ej sitta och leta mera bilder juust nu. mera bilder får komma senare i tiden! men hoppas ni har en bra dag alla ska sova nu nattinatti

/ Mallanbrallan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild