2011-08-04 ? 20:21:44

Tidig morgon :)

Hejsan!!
Idag blev de en tidig morgon för mig dagen började med att jag klev upp cirka 05.20 sen packade jag ner mina ridkläder i en kasse,och de var då ridskor,jacka och byxor. Sen gjorde jag mig helt klar och gick iväg till min buss som gick från böleäng och in till vasaplanen cirka 06.10 sen bara gå vidra till min buss ut till ström.
I ström så for jag till en som heter Catarina Nordqvist hon tränar travhästar så man kan väl säga att hon är en slags travtränare av nå slag, där visade hon mig runt lite sisådär på morgonkvisten, först så gick vi och gav hästarna mat kraftfoder/hö och sen gick vi in tilll henne och fikade lite frukost :). Efter de så berättade hon vilken häst som jag skulle få provrida och han heter inte mer än så här Bentothebone han är 6 år och en varmblodstrvare hennes egen uppfödning.
Kan juh säga att han är en superduper mysig häst att hålla på med och då menar jag pyssla om han, borsta är inräknat där. 'sen förklarade Catarina hur jag skulle rida eller rida så jag fick sen rida vars som hällst i skogen, de var kul de. Jag tyckte att de klickade på en gång då jag satt mig upp på han så denna häst kommer jag att bli medryttare på. De är bra för har bara 30 minuters gångväg från skolan jag ska gå på till hösten, de är väl tänkt att jag ska rida benne 3 dagar i veckan beroende på hur mkt skolarbeten jag har osv. Sen kommer jag nog ocså hjälpa till ganska mkt i stallet osv.
Annars så trivs jag jätte bra här i umeå!!
ha en bra dag alla / malin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild