2011-02-10 ? 09:42:19

Torsdag den 3/2-11

Hejsan!!

Fikade frukost kring halv sju, sen efter de så stämplade jag in mig kring sju, för att jag började jobbet då. Jag jobbade då med en som heter Ann. Fick göra lite av varje eller rättare sakt som alla de andra dagarna, men orkar inte berätta allt vad jag får göra och inte göra.
Slutade denna dag kring typ 15.15 så var en kort dag idag iaf.

Ikväll blir de att åka hem till Elisa Thorell och jag ska rida på Summer, de ska bli så roligt. Hon är super trevlig att rida på då man lärt känna henne väl/bra. Hon är en sån fin häst och hade man bara haft råd så hade jag köpt henne på en gång typ!! :):)

I helgen har vi/jag bara tagit de lungt, kört/åkt skoter,sett film,umgås med folk och bara haft de trevligt.
Jag orkade ej fara hem för att åka till jokkmokks vintermarknad, bara slöseri med pengar. Så stannade kvar i piteå och hade de trevligt ist. Badat badtunna har vi också gjort några stycken de är trevligt hehe!!! :))


Ha en bra dag Mallan♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild