2011-01-20 ? 15:01:43

Tju : )

Hejsan!!

Nu sitter jag hemma hos Carro och är med henne och Elli. De är just nu ute och fixar med nå islyktor hehe. Så då lånade jag hennes data och bloggar lite, är som liksom tvungen att göra de så man har väl inget val då!!

Ska äta ute med brudarna sen kring fem. vi som ska äta ute är då, Jag, Carro, Ellie & Tova de ska bli så roligt hehe. Idag har jag inte gjort så mkt typ, har sovit, ätit lunch varit hundvakt till en Laika hane på 2 år cirka han heter Astok, de gick så bra så..

Nu är de bara två dagar kvar tills jag åker ner till piteå, måste fortsätta packa klart imorgon resten som ska ner, men de kommer nog gå ganska snabbt faktiskt eftersom jag packade ner nästan allt igår..Menm nu ska jag väl inte skriva så mkt mera, lite bilder kommer jag he in med!! :))







Nu har jag lagt upp lite bilder så nu får ni vara nöjd!! :))
ha en bra dag/kvall alla !!

// MalinBohman♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild