2011-02-10 ? 09:58:16

Onsdagen den 9/2-11

Hejsan Hoppsan!!

Idag började jag klockan sju som de andra dagarna. Jobbade med Ann i resturangen och i köket så jobbade Anna-Karin, Anna & Håkan som är kökschef. Slutade klockan fem idag efetrsom att jag ska jobba in fredagen ska vara ledig då, för vi är ett gäng som ska ut och käka då och bara ha de trevligt.

Ikväll bir de nog att ta de lungt bara.
Var Med tobbe kring sex på kvällen sen så efter sju så kom Mats,Per, och bamse till mitt hotellrum och hälsade på sen bar de a till mats han skulle k'äka midag efter att de hade tränat. Sen efter de så gjorde vi inte så mkt for till Madde kring nio hämtade henne så då tog vi bara lugnt.

Orkar ej blogga nå mer om denna dag ha en bra dag/kväll alla då

/ MalinBohman
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild