2011-02-10 ? 10:06:26

Torsdagen den 10/2-11

Hejsan!!!

Idag så händer de väl inte så mkt hos mig. Slutar 11 idag så de är skönt.. Ska ducha då jag kommer till mitt hotellrum sen blir de väl att bara börja packa i hop sakerna som är mina, sen vila ett tag på rummet sen ringa efter Tobbe så han får komma och hämta mig.

Nu är de bara 2 dagar kvar tills jag blir 20 år gammal, tiden har gått så fort nyss var de typ 2 månader sedan och nu så är de bara två dagar kvar, huvva vad den går fort men de är juh bra de.. Imorgon så blir de middag på Thai Garden med några hehe. vet inte ännu vilka vi blir med vi blir kanske cirka åtta stycken iaf vilket är bra måste kolla upp de mera idag så jag vet säkert, för måste ringa och boka bord redan ikväll så vi slipper gorma med de imorgon. Synd att bara inte vuollerimbrudarna kunde komma men de kommer nog på tisdagen nästa vecka och firar mig hehe så de blir kul iaf!!

På lördag blir de vaäl att fika lite grann skulle jag tro, sen blire systemet och kolla fb och komentera allas grattis komentarer lika roligt varje gång typ. sen blir de att käka middag hemma hos Tobbe med familj sen fixa sig för krogen , så kommer nog ha en jätte bra helg i helgen, sen så på måndagen så åker jag och tobbe hem till mig vet inte vilken tid ännu men så vi hinner hem lagomnt till middagen skulle jag tro :))
De är juh alla hjärtans dag på måndag vad ska man hitta på då?

Ska även ringa marit och snacka med henne om att komma och rida min ängel har inte varit hos henne på 2 månder de känns så hemskt saknar henne jätte mkt men de får bli då tobbe åkt hem, sen så har mamma och de tänkt göra nå med mig nästa helg undra vad de kan vara, aja som hon sa "man fyller bara 20 år en gång i livet". De är så sant de  men hoppas att de kommit på nå snällt iaf!! :):)

Ha de så bra MallanBrallan♣
Ha
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild