2011-02-09 ? 17:04:44

andra veckan av min praktik

Hejsan! Denna vecka på min praktik här varit jätte bra, har fått träffa nästan all personal som jobbar i resturangen samt i köket. Har fått göra lite av varje men detta är de jag far göra varje dag plocka undan disk, diska smutsig disk, servera, torka bord, fylla på muggar/glas vid lunch/frukost buffen. Har också fått sitta i receptionen i nån timme för hade inget att göra i resturangen fick göra de ist att bara sitta där och inte ha ngt att göra. I onsdags kväll klockan 19.00 så kom mats & tobbe och hämtade mig för att vi skulle fara ti strömbacka skolan for att de skulle vara modevisning. Satt där med tobbe, mats, wassle,jocke, Rebecka och hennes vänner! Jocke skulle jobbade där. Efter vi hade varit där så för vi till havsbadet och kollade på en show som hette best of de är en grupp från Stockholm som är här i Piteå och här olika shower, de som sjunger är jätte duktiga förstår inte hur de vägar de egentligen!! Nä nu får ni ha en bra vecka / Malin...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild