2011-01-19 ? 16:23:10

19/1-11

Hejsan!!

Nu är de klart att jag ska få ha min praktik på havsbadet i Piteå, de blir 3 veckor!! De ska bli så roligt hehe längtar redan till att de ska bli måndag. Min handledare sa att jag fick börja klockan 10.00 vilket är skönt då kommer vi få sovmorgon i alla fall vilket är skönt. Tobbe kommer att köra mig dit på morgonen, han är så snäll så!! :))

Börjar måndagen den 24/1 och slutar den 11/2.. De kommer bli roligt en lärorik praktik där man får lära sig allt från att servera och laga god mat, lära sig nya maträtter osv...Ska även höra med Pernilla Örlund om att få jobba in ngn dag så man får sluta tidigare på fredagen den 11/2 för då ska man ut och käka middag med brudarna i pite och bara ha de travligt tillsammans!! =)=)

Jani nu har man inte så mkt att skriva mera, får försöka att blogga varje dag men de kommer inte gå så bra då jag ej kommer att ha tillgång till egen data under tiden då jag kommer somva på hotellet men då jag är hos tobbe så kan jag nog blogga lite då och då så ni får höra hur de går för mig där borta!!

Just de att jag ska bli medryttare och skötare till mest troligast två hästar hos familjen Thorell ena hästen heter Summer och den andra heter Smulan, så de ska bli roligt med..

kommer att åka ner till piteå på lördag och då sover jag ute i svensbyn till måndagen om inte ngn mer dag under denna vecka fast de är beroende på hur jag börjar under dagarna osv.. :)) Och på söndag förmiddag mellan 13-15 så ska jag och Therese till Elisa Thorell och rida lite, ska rida min lilla älsking Summer hehe hon är så underbar häst alltså ni borde träffa henne, Therese fick se om hon ville rida men ville hon de så fick hon de för elisa osv!! :))

Aja nu orkar jag inte skriva nå mera i min blogg idag de får bli en annan dag hehe!! :))

// mallanbrallan <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild