2011-02-22 ? 21:21:59

Tisdag

Hejsan!!'

Idag klev jag upp cirka 11.30 för att mamma kom ner och väkte mig och sa att de var dags att kliva upp. Morfar kom och skulle fylla vatten i deras två vatten kannor för att deras vatten har frysit hehe!!
Sen så fikade jag frukost, sen efter de så gjorde jag inte så mkt satt och kollade tv och satt vid datan osv!! Just de

Fick ett mail av en som heter håkan och jobbar på samma jobb som min jobbcoatch Wolfgan och de var min studieplan för engelska A så börjar att plugga hemmifrån bara men börjar den 28/2-1/4 och de är en kurs på 100% så vi får väl hoppas på de bästa då!!
Ska sitta och plugga typ mist 2 timmar varannan dag. De är mitt mål iaf, men sen kan man ju ändra de till bara 1 timme varje dag med. Hoppas på att man blir Godkänd på de iaf. Wolfghan kommer med mina inloggningsuppgifter,böcker och nå annat grejs imorgon efter lunchen ngn gång.

Sen nu ikväll har jag inte gjort så mkt käkade middag kring sex typ blev bara köttfärs och spagetti som mamam hade fixat i ordning kring luchen så middagen skulle vara klart!! :))
Sen har jag pluggat i både körkortsboken och på en CD-skiva som heter trafikskolan Teo. De gick väl sådär gav upp efter ett tag!!

Och nu så sitter jag bara och funderar på vad man ska göra, känner mig fortfarande lite dålig efter att ha haft feber i helgen men men sånt är livet ibland, fortfarande förkyld och hostar som fan jobbigt när de börjar retas i halsen under natten med slem i halsen osv, då får man juh inte ta slemlösande tablett heller, bara på morgonen och under dagen. Nu är de inte länge kvar tills man åker iväg till piteå igen till lilla älsklingen Tobbe<3!!

Aja orkar inte skriva nå mera idag!!

Älskar dig Tobias Wiberg<3 // Malin♥
Kommentarer
Anonym

Är väl knappast nåt att "hehe"a åt att vattnet frusit?? Eller?

2011-02-24 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild