2011-10-23 ? 15:08:35

23/10-11

hejsan jag vet att jag har varit skit dålig på att blogga nu.
men kan göra ett litet inlägg nu om hur de går i skolan osv , så ni vet lite granna iaf!!
Just nu så läser jag då Engelska A, Samhällskundskap A, Svenska B, Religionkundskap A och Psykologi A de går så bra så, man får väl hoppas på de bästa att man klarar detta nu. Jag tkr själv att jag kan få mera hjälp nu än vad jag fick i jokkmokk på skolan där vilket jag tkr är jätte bra de..
Lärarna på skolan är trevliga och jätte duktiga , eleverna på skolan är också trevliga och de är juh bra de, på skolan så har de fyra olika inriktingar och dessa är då : Teckenspråk, Jurnaliost,Musikakedemin och allmännlinje :) så man träffar/umgås med lite av varje på skolan , dock umgås jag mest med allmännare,teckenspråkare och de som går på musical :P hehe  bilder på skolan kommer upp senare då jag orkar gå ut och fota lite.
Efter jag gått klart här så tänker jag söka till Wången ett hästgymnasium nere i Östersund eller de är typ 10 mil därifrån hehe, där tänker jag nog gå inriktingen islänning tror inte jag vill gå inriktning trav heller eftersom jag ej är så intresserad av de. men men man kanske hinner ändra sig lite om de de är ju ändå cirka ett 1 år kvar att tänka på de iaf.. men jag vet då att jag ska söka in där sen får man juh se vad som händer med de!!
Idag så ska jag vara med amnanda åström och hennes kompisar vi ska väl gå ut på en promenad och sen kanske åka in till staden om vi får ngn skjuts dit. hehe men ni får ha de så bra nu ska jag och jennie gå ner till tvrummet/köket och fika kladdkaka och se på film ha en bra dag kväll så kanske vi höres senare :)
/ malin
Kommentarer
Jenn

Ofta du känner Amanda åström:P

De e ju min kompis, kompis dem brukar också umgås kanske du vet vem Frida Åström e xD

2011-10-30 @ 19:46:23
URL: http://jenniferfast.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild