2011-01-21 ? 16:39:15

Fredag!

Hejsan!!

Idag klev jag upp först klockan 07.00 sen så gick jag och la mig och vaknade kring halv elva och gick upp då, ringde och väckte tobbe då!! :)) sen så började jag göra mig kläar för att Mia skulle hämnta mig och mamma för att vi skulle fara upp till jokkmokk, för mamma skulle röngta hennes fot, för hon ska fara på operation senare i mars typ kanske de blir.

Sen medans mamma var där så for jag och Mia och fixade nå grejs åt henne på Sameskolan, där träffade jag min gamla matte/fysik lärare Isak, de var roligt. De var längesedan sen sist hehe!!
Sen så for vi och hälsade på mias tremänning, där fick vi smaka nå goda bröd sen så for vi och handlade lite allt möljligt, träffade Carro, Frida & Ellinor på ICA.

Ikväll blir de att se på Let's Dance och käka godis och dippa Gurka & Morötter sen blir de bara att packa resten!!
Sen mormor och morfar innan Let's Dance börjar hehe ska ha med mig torgkött till piteå :):) GOTTGOTT!!!
















hehe här fick ni lite bilder :):)

ha en bra kväll // Malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild