2011-11-22 ? 23:09:20

Tisdag den 22/11

Hejsan!!

Nu i veckan så har vi börjat med nå tema som heter PBL som står för ProblemLösnings baserat Lärande. De är väl så där men de funkar , de är bra att man slipper de vanliga lektionerna i två veckor. Trivs ganska bra i min grupp. Annars på skolan så går de bra, men har funderat på att gå en termin till efter sommarlovet, men de får vi se då. Beror helt på hur de går nu under hösten/våren. Får hoppas at jag blir klar med de helt och hållet till sommaren så man får söka in till Wången som ligger mellan Åre och Östersund i en by som heter Krokom, ska nog gå islandsinriktingen, om jag nu väljer travinriktningen.

Idag så har vi haft PBL, på morgonen hade vi en föreläsning med en som heter thomas sen efter rasten hade vi med en som heter Lars och efter de fick vi en timmes lunch sen så hade vi gruppmöte med grupperna sen slutade vi halv tre.
Senare så då jag,jennie och helena kom till huset började vi att göra eller svara på nå frågor som vi i gruppen har gjort som vi sedan ska ha prov på torsdag på skriftlig på torsdag. Sen kring Sex så gick Helena, Jag óch Jennie ner till Lova och Latama. Fixade till i boxen mockade och tog bort allt gammalt hö, sen så fyllde jag och jennie hö säcken och satte in den i boxen sen efter de så tog vi in hästarna och borstade av de och gjorde de fina, latama har blivit så duktig med att lyfta Jag,Jennie,Robin och Helena och spelar Geni familj.

De blir sova snart så ha de bra
// Malin<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild