2011-06-07 ? 21:41:22

SOOOOOMMMMMAAAARRR : )

Hejsan!!
Har varit dålig på att uppdatera min blogg nu jag vet, men man orkar inte sitta och skriva typ bara två-fyra rader bara för en dag i bloggen så mkt roligare då man har lite mera att skriva osv!!
Tänkte bara berätta lite hur de går på min nya praktik och en rolig NYHET med men de kommer då jag börjar skiriva lite saker hehe så den som väntar på nå bra väntar aldrig förlänge!!
Jag var juh på möte med Maria Falck min handledare på arbetsförmedlingen och sen så kom de två till människor som heter Maria Larsson och Patrik Sundberg som också skulle vara med på vårat möte, de berättade lite om vad de håller på med osv, de började också prata om en verksamhet som heter/kallas för Återvinsten och de är ett företag som tar emot gamla möbler fixar till de och sedan säljer de för ett billigt pris i deras affär som också heter just Återvinsten.
Så där kommer jag att ha praktik nu i sommar under 3 månader om jag inte hittar nå sommarjobb eller liknade i sommar..
På fredag blir de nog att åka till piteå eller nå liknade vet inte riktigt vars man ska fara för att ha de trevligt!! Fast vet inte riktigt hur de blir får se närmare fredagen hur de blir i vart fall så är man ledig på fredag men stan blir de i alla fall men vet inte vilken stad de blir ännu iaf!!
Sen ville jag bara berätta att vissa börjar juh på folkhögskola den 24 augusti i strömbäck de är cirka 1 mil från umeå , så kul de kommer bli träffa nytt folk och bara få plugga upp vissa ämnen i den takt som jag själv får ha!! vad tur att jag ej komm in i piteå eller luleå för ville verkligen inte börja skolan där!! Så kommer bli umeå bo och förhoppningsvis bosätta mig där sommaren 2012 fast vem vet med mig!!
// mallanbrallan
Kommentarer
Anonym

Man kan vara hemma och ha det trevligt också:) Kul att du trivs och önskar dig lycka till.

2011-06-16 @ 12:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild