2008-12-26 ? 21:42:53

Boden....

Hejsan.
Nu sitter jag på en av mina kusiners data och ska skriva lite på min blogg eftersom det  var så länge sedan jag skrev nå nytt inlägg på den. Idag har min familj varit på mellandags rean, det var roligt men mycket med folk på stan, men det gick ändå att gå. Jag hittade mig en tröja, jacka, och ett par jätte fina skor på sko kanonen.
Sen så köpte jag faktiskt inte så mkt mera.
Nu sitter jag hemma hos min faster och hennes familj, vi ser på körslaget men orkade bara se en stund sen så gick jag upp till min kusins rum för att kunna sitta framför datan osv.
Aja nu ska jag gå ner och spela lite sällskaps spel med släkten och familjen.
Vi får höras ngn annan dag då jag orkar skriva ett nytt inlägg på min blogg, men det kan nog dröja ett tag till eftersom det tog så länge tills jag skrev den här:D
Ska fara till Harads imorgon till Katrin och ara hos de till på måndag det ska bli roligt:P
<3

Puss & Karm Hejjs <3 älskar er så mkt mina kompisar ni är det bästa som finns, vad skulle jag ha gjort utan er?
/ M








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild