2008-12-17 ? 13:37:23

Ska till Harads i helgen ;)

Hejsan:)
Jag ska fara till Harads på fredag FAN så roligt det kommer att bli. Vi ska bygga lite i stallet osv. Sen blir det väl bara att mysa framför tven eller hitta på något annat man vet aldrig med Mig,Katrin och Anette vad vi kommer på att göra.
Men längtar så mycket dit, men jag längtar speciellt till Varga det är min lilla ögonsten. Det kommer också bli så roligt för då får jag se Hemlis 5 små valpar också, hon är så fin, det kommer att bli första gången jag ser dom i verkligheten..:)
Vi kommer att ha så roligt i helgen meeeed :)
Många gosiga kramar från milan ;)<3


Här kommer det två bilder på min lilla ögonsten <3

                       






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild