2008-12-18 ? 13:55:34

Torsdag 18 december!!

Hejsan!
Idag hade jag feber igen men tog en alvedon till slut och då gick det över  men nu så har jag bara ont i huvudet och lite i magen. Klev upp kring elva och då fick jag veta att Katrin skulle komma hem för att hon mådde illa. Så nu sitter vi och ser Säg att du älskar mig.
Men det är ändå inte roligt att vara hemma för man har inget att göra men vad ska  man göra om man är sjuk osv...
Men det är inget att göra åt nu.. man får ta det som det är, för är man sjuk så är man...

Aja ska dra nu och se på filmen med Katrin ha det så bra nu:)
Kramar från mig



Kommentarer
Karin

Alltså, om du är sjuk, så ska du väl ta det lugnt?

Det är inte särskilt bra att vara uppe och leva om då man är sjuk. :/



/K

2008-12-18 @ 15:06:23
URL: http://mentaltestad.blogspot.com
bajs

jo det ska jag men , vadå leva?

2008-12-18 @ 17:53:20
Anonym

jahapp

2008-12-18 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild