2009-04-15 ? 14:49:30

Elisa till helgen : )

Hejjj  : )

På fredag så åker jag till luleå där kommer Elisa och Helena och hämtar uppp mig på busstationen, sen så kommer vi nog att gå på stan i några timmar skulle jag tro. Fast kommer ej handla nå för jag ahr inet råd till de just nu.
Sen efter vi varit i luleå så kommer vi fara hem till dem i blåsmark. Det kommer att bli så roligt ska ni veta. Det är andra gången jag far till henne själv, fast egentligen så skulle Annika ha följt med mig till henne men då fick hon tydligen
inte det för hennes mamma, men  varför vet jag inte  riktigt, för det sa annika aldrig till mig.

När vi kommer fram till elisa så ska vi nog rida, fast vi måste juh såklart byra om åså innan vi tar in de hästar vi ska ha.
Jag sa åt henne att hon fick välja denna gång vilken häst som jag sklle rida på fredag, och kan ni gissa vem jag fick???
Nä såklart ni inte kan det för att ni vet juh inte vad deras hästar heter :)

Jag skulle få rida å summer som jag aldrig har ridit på förut, så det ska bli roligt. Men ett problem måste juh tida barbacka som jag verkligen hatar mest av allt, men det går inte att rid med sadel på henne för att hon ska föla i maj månad tror jag det var men kan minnas fel med..
Elisa ska rida på wibora, fast henne har jag ridit på en gång redan hon är en underbar häst att rida på ska ni bara veta : )

Sen lär vi ju göra massa annat också inte bara rida och rida hela dagarna:)

Nu var det allt för idag :) ses någon annan dag på min blogg....
// Malin Bohman :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild