2009-08-22 ? 13:29:51

2 dagar kvar till skolan :(

hejsan!! Jag vet att jag inte har bloggat på länge, men har inte haft tid och ork och dessutom vet jag ej vad man kan blogga om nu förtiden!! Skolan börjar om 2 dagar igen, kommer bli roligt på ett sätt för då får man träffa nya personer och sina gamla vänner, och så får vi hoppas att detta år går jävligt snabbt då.. Idag till middag så ska vi äta sur strömming, men de kmr bara min mamma, och min mormor och morfar att göra! Jag, pappa och lillebror kommer äta kyckling och ris med currysås.. de är juh som sagt godare än sur strömming !! Nu sitter jag och kollar på www.ginatricot.se på olika kläder som jag har hittat, tänkte ladda upp några kläder jag vill ha och som jag gillar jätte mkt :) så här kommer de kläderna jag vill ha !!!!



detta är de kläder jag vill ha just nu :)

 //M.Bohman
Kommentarer
Anonym

Beställ dom då?

2009-09-01 @ 23:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild