2009-12-15 ? 21:02:00

15-12-2009

Hejsan!!

Jag vet att jag ahr varit seg på att blogga, men har inte haft tid eller ork.Vet faktiskt inte vrf jag ej ahr gjort de men nu tänker jag då i alla fall lägga upp lite snygga kläder som jag hittat på www.ginatricot.se, eller kläder som jag verkligen vill ha / fastnat för nu ska ni få se de hära kommer de då !!  Idag ahr jag inet gjort så mtk vvarit på möte på stallet och kollat runt lite pratat om hur de har varit åså, sen fick jag hem arbete idag med av min superduper snälla engelska lärare Caisa, sen var jag och åt luch på vuollerimskolan, FAN vad god mat de är jämfört med i jmk ojoj..


Imorgon så kommer jag åka med nio bussen till jokkmokk, börjar min engelska klockan 10.00! Slutar den kring 10.40 typ, och då ska jag gå vidare till Viveka Lindfors och hälsa på och få lära känna hennes hästar vilket kommer bli jätte roligt. Ska kanske börja rida på hennes stora häst Texas om att bara funkar osv.
Nu orkar jag inte skriva nå mera ska gå och sova snart  så man orka rupp imorgon hehe ^^
Nu blir nog mina vänner glad att jag ahr bloggat äntligen typ :)

// Malin Bohman♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild