2009-12-29 ? 21:15:15

Erik Grönwall & Calle Kristiansson :)<3


hejsan!!

Idag har jag,Amelia och en som heter Emilie varit i luleå och shoppat men vi for dit för att se att se idolerna som kom på första och andra plats och de var inte så mkycket som Erik Grönwall som kom på första plats i idol 2009 och Calle Kristiansson som kom på andra plats i idool 2009 men tyckte att trean som blev Tove stryke kunde få ha varit med men men nu fick hon inte följa med men var ändå JÄTTE nögjd kan jag säga er alla som läser min blogg osv..

Köpte 2 stycken stickade tjocktröjor idag, ett linne och öronmuffar, för de kan vara bra att ha hehe^^, sen var de dags att gå till shopping där Erik och Calle skulle sjunga, så vi fick stå på våran plats sen typ klockan 14.00 tror jag den var eller så tidigare vi stog då minst i cirka 3 timmar och väntade på att de skulle komma men dock så började de typ inte och presenterade förän kring halv fem så de blev lite försenat men de gör inte så mkt men fick jätte ont i mina fötter och blev helt varm i hela mi kropp osv.

Sen fick vvi bara stå i skivsingeringskön i flera minuter typ, vi stod väl i cirka 20 min iaf, om inte mera,men de är de värt först så köpte jag eriks cd-skiva och fick den singerad, och fick en autograf av Calle + en kram med så då blev jag jätte nöjd men då var de nå irriterande vakter som blev helt sura osv, så man han typ inte ta kort på de nästan osv, blev lite irriterad på de, men fotade jätte mkt på både erik och calle hehe :):)

Fick också en tanke att jag skulle köpa idol 2009s cd-skiva där de bästa elvafinalisterna fanns med på så då gjorde jag de, och då jag kom fram till Erik så frågade jag om jag inte kunde få en kram av han och SJÄLKLART fick jag de + att jag fick en puss på kinden med, så jag var då SVIN NÖJD med denna dag kmr aldig att glomma denna.. kommer att lägga ut bilder på min pixbox och där heter jag malinbohman och sen så på min facebook med så ni kan juh kolla på nå av de.

Jst nu så sitter jag hos min farbrors brorstjejs mamma som heter Ann-Sofie hon bor lite utanför luleå på ett ställe som heter Mjölkudden blir där till imorgon, och imorgon far jag till min faster Anna i sävast och stannar tills på Fredag för då kommer min söta vän Elisa till mig de var så längesedan man träffade henne osv, så de ska bli roligt vi ska rida så mkt vi kan osv, sen ska vi väl till backen med och sen bara ha de roligt, hon stannar till tisdag, och på tisdagen ska jag till bredåker hehe :)

nu ska jag inet skriva nå mera på bloggen, men vi får höras senare hejjs <3
// malin bohman

Kommentarer
ellie

Nu får du fan ta o uppdatera bloggen! :)

2010-01-12 @ 10:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild