2009-12-28 ? 11:11:47

Roliga Frågor =)

Namn: Malin bohman
Piercingar: Öron.
Tatueringar: Nej inte ännu, men snart kanske.
Längd: 167 cirka.
Skostorlek: 38-39 beroende  på skor.
Hårfärg: Mörkbrun och lite ljusa slingor.
Fräknar: NEJ!
Motto: Vill man vara fin får man lida pin.
Kär? Kanske de kanske
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jo, fast vet inte vart.
Tycker du att du är attraktiv? Det vet jag inte.
Dricker du? Inte äre ofta de händer.
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Olika, beroende på vad vi har hemma
Vilken parfym använder du? Min nya som heter Si Sure Moi
Vad är du rädd för? Många saker, orkar ej räkna upp allt.
Gillar du att tvätta? Jo det är skoj :)
Gillar du berg- och dalbanor? NEJ inte de..

Senaste...

Filmen du hyrde? Det var länge sen jag hyrde film.
Filmen du köpte? Kommer ej ihåg vad den hette.
Låten du hörde: The show most go on- Erik Grönwall
Låten du laddade ner? nejnej inte det.
Personen du ringde?Amelia Mattsson.
Personen som ringde dig? Annika van keeken
TV-program du såg? Rosa the movie.
Person du tänkte på? De ni.

Favorit...

Låt: Har ingen direkt favorit.
Sak att göra:Umgås med vänner och släkten..
Sport: Slaloom och Ridning
Dryck: Cola
Kläder: Det är olika.
Film: Den bruna Mustangen.
Bil: Audi el. BMW
Serie: One three hill,OC, och Maclodes dauther's.

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Vet inte.
Gråtit över en flicka? Vet inte.
Ljugit för någon? Vet inte.
Varit i slagsmål? NEJ!
Blivit arresterad? NEJ!
Träffat någon från internet IRL? Kanske

Antal...

Gånger du varit kär? De vet jag inte, palla hålla koll på räkningen.
Gånger ditt hjärta brustit? Vet ej
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet ej.
Tjejer du kysst? Ingen aning!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Det är en del personer de !.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Aldrig kanske.

Senaste...

Boken du läste? läser inte.
Personen du fick e-mail av? Vet ej.
Personen du fick brev av? Ingen.
Personen du fick sms av? Allan
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Igår på julafton.



Vad har du gjort idag? Varit med familjen, spelatkort och sett på hockey.
Var det kul? Joda, nog var de kul alltid.
Brukar du svära mycket? Jo när någonting jävlas för mig.
När stiger du upp på morgonen? typ vid elva eller nå sådant, beror på vad man gör dagen efter hehe!!
Vad har du på dig? Mjukisbyxor och en tröja.
Vad ska du göra ikväll? Sova snart
Vad är du allergisk mot? Ingenting.
Var har du ont? Nacken typ!
Använder du hårspray? jo det gör jag jämt.
Kan du stå på händer? NEJ, eller kanske.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström!
Salt eller socker? Socker.
Gillar du ketchup? Ja, eller beroende på vad man ska äta de till.
Är du glad nu? jorå lite iaf, men är trött.
Var du glad igår? Jasjälvklart att jag var de.
Vad dansar du till? Bra musik.
Stockholm är... ? De är en jätte fin stad, men inget för mig iaf!!
Göteborg är... ? En jätte fin stad, trivs där men vill ej flytta dig..
Kan du sjunga? Jo det kan alla, men om det låter bra var ju en annan sak :)
Spaghetti eller makaroner? Makaroner : )!!
Land du vill besöka? Ett varmt land som tex ; Thailand.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild