2009-02-02 ? 15:24:16

Måmdag den 2/2-09

Hejsan!!

Idag har jag varit på skolan, började klockan åtta och då hade vi morgonsamling som vanligt i aulan.
Vi fick dela in oss i två lag för vi skulle ha ngn tråkig tävling eller nå, Monika Asplund skulle spela på sin fiol tio stycken små snuttar av låtar, och sen så fick varje lag gissa vad hon spelade gissade man rätt fick man ett poäng osv. Men det sög verkligen jag och Tova satt bara tyst och skrattade ibland HAHA HAHA.
Efter det så skulle några från Slovenien komma fram på scenen och presentera sig och sitt land, det var faktiskt roligt att lyssna på de.

Sen så hade vi mentors tid och som vanligt hade inte våran mentor nå att säga så då fick vi ta 5 minuters rast... Sen skulle vi börja omvårdnaden och det är juh alltid kul att ha omvårdnad, men inte när vi ska anteckna osv.
Sen gick jag och Tova på lunch och maten var ganska god i dag faktiskt om jag får säga det, och det brukar den ej vara annars.

Sen hade vi geriatrisk efter lunchen och då skulle vi bara fortsätta på de arbetet vi håller på med, och det gick bra fast jag jobbade inte så mkt, jag satt mest och kollade på hästar till en kompis, för hon ska fara iväg med ett russ och kolla efter ngn större häst som hon kan ha livet ut :)

Vi slutade så vi fick ta två bussen hem:)
och nu sitter jag här framför datan hemma och har jävligt tråkigt kan jag säga er :)

Aja ska väl kolla runt lite på pixbox, blocket osv
Ni får ha det bra Kjamm hejjs från Malin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild