2009-02-23 ? 22:36:01

Måndag den 23/2-09

Hejsan!
Nu så ska jag väl blogga lite , har juh som sagt inte gjort det på jätte länge.

Idag.. Har varit på skolan idag, har inte hänt så mkt på skolan. Men det är det gamla vanliga som vi alltid gör på måndagarna osv.
Idag eftermiddagen så for jag och carro ut till tova i porsi och skulle plugga. Det var roligt, men svårt att förstå en del frågor som Åsa våran lärare har gjort till oss..:)  Vi gjorde oss en kladdkaka med och åt innan vi skulle börja plugga med det tråkiga arbetet :)
Sen nu så sitter jag här och har börjat på ett annat arbete med Åsa och det går väl bra är snart klar med det första arbetet med henne, och sen så har jag bara ett till arbete att skriva om, men det kommer att gå bra tror jag i alla fall.
Men nu så ska jag börja att skriva lite oftare i min blogg...:)

Men nu ska jag inet sitta här framför bloggen halva kvällen ska väl fixa lite annat grejs med och kolla runt på internet innan jag ska sova.. Men vi får höras
 Från Malin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild