2009-02-28 ? 17:12:48

Middag igår på gästgiveriet:)

hejsan
 Igår åt Jag,Tova & Carro middag på Gästgiveriet. Det var jätte gott, vi åt fransyska, potatisgratäng och sallad, och vi drack dricka till. Det var inet bara vi som mvar där och åt då , Liko var också där och åt, men vrf vet jag ej..
Vi åt Cremebrule till efterrätt det var äs gott och jätte längesedan man åt de, när jag åt de första gången var det när vi åt middagen i nian där..
Sen så for vi hem och såg på lets dance och den så såg vi på en film som hette from hell, den var jätte bra fast vi hann ej se klart hela, men vi såg kanske halva filmen, för de skulle typ hem elva åde.
Detta måste vi göra om igen tjejer<3

//Malin <33
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild