2009-02-26 ? 12:15:02

Skolan :)

Hejsan!
Nu sitter jag i skolan och har just kommit tillbaka från lunchen, det var fina fisken och potatis och det var jätte ÄCKLIGT!!! ska ni bara veta. Nu väntar jag och tova på att våran lektion ska börja. Så nu har vi typ hål i två timmar till, vi börjar våran lektion klockan två och det är den sista lektionen vi har i dag, skönt som FAN Hahahha ;)

och när man komemr hem så blird et fortsata att städa i mitt rum och sen bild det väl käka middag ochs en kanske man drar till backen om man har någon att fara med, tänkte hötra med milla och una om jag kan vara med de där ikväll igen. Hade hört med carro och frida om jag kunde vara med de men nu så jobbar carro kväll så då kan hon ej fara till backen ikväll heller :( men men det finns alltid ngn man kan vara med.
 '
Och imorgon blir det middag med tjejerna på Gästgiveriet, sedan blir det film hemma hos mig. Elisa kommer också imrogon, hennes buss är i vuolelrimkring 19.00 och då ska jag väl möta henne med¨. Men det kommer att bli roligt iaf..

Ajaj nu orkar jag inet sitta här och skriva i min blogg iaf :) Vi får höras
/Malin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild