2009-07-24 ? 22:23:36

24 Juli 2009

Hejsan!! Nu var de länge sedan sen sist jag bloggade, vet inte varför det tar så länge mellan varven men det kan nog bero på att jag glömmer att blogga eller att jag bara inte ids göra de varje dag som en del av mina kompisar gör!!! I veckan har jag inte gjort så himla mycket, tagit det lugnt för de mesta, kom hem från boden/harads i onsdags, hade varit i Arvidsjaur den 18-19 juli, följde med min farbror,tessan,vilmer och Ann-Sofie dit för vi skulle bo i en stuga över en natt. det var faktiskt jätte roligt om jag får säga er de!! fick träffa tessans morfar Gösta för första gången och de var verkligen roligt, han var så snäll och trevlig liten gubbe :) Jag har fått gå lite och utforska staden i Arvidsjaur, de var faktiskt roligt, fast de finns inte så många klädaffärer där heller ,de flesta var stängda för dagen. gick bara runt och kollade lite smått, men de var ändå lite läskigt att gå omkring där helt själv utan att ha med sig ngn av de jag följde med dit med. men det gick ju jätte bra är juh hemma nu så... de stannade typ först ett kill gäng i en bil och frågade om jag ville följa med på en ragg men då sa jag nää tror inte de känner er typ inte så nej tack. men efter bara några minuter så kom de ett till och frågade om jag ville följa med men då sa jag , jag vet faktiskt inte, de hade varit roligt men ska nog fara tillbaka till campingen där jag bor på åde, men nästa gång kanske, och kan juh bara säga er att han som körde var jävligt snygg, och de körde den bästa bilen med en BMW fan så fin bil de var:) men sen så sa de vilken camping bor du på, det kanske är samma som vi bor på och då sa jag namnet, och då sa de där bor vi med, för vi kommer i från piteå egentligen men är bara på lite semester åde. sen slog de mig att jag visste vilka de var åde, så då sa jag att jag kan juh åka med er dit om jag får och då gjorde jag de de bodde på nummer 27 och vi hade nummer 25 så det var jätte nära oss. aja for hem söndag men då for jag och sov hos min farbror och hans tjej och min lille kusin, så åkte till harads på måndag och sov där till på onsdag , for hem till vuollerim på onsdag förmiddag. Skönt att få vara hemma igen kan jag säga er, var och hjälpte en som jag känner att flytta 4 hästar till en sommarhage, det gick faktiskt jätte bra. I dag fredag så har jag städat mitt rum, och gjort de fint och rent, aven fixat lite nere i de stora förådet som vi har nere i våran källare. sen har jag inet gjort så mkt mera , eller kommer inte på nå nu iaf:) nu orkar jag inet skriva nå mera idag. måste försöka att blogga lite offtare så de inet blir så långt inlägg nå mera... //M.Bohman :) ha de bra än så länge
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild