2009-07-09 ? 00:55:47

Sorry

hejsan,
har inte orkat blogga på ett tag sen sist. har varit mkt nu under lovet, så men nu kan jag väl blogga lite ikväll då jag lika sitter vid datan helt ostört.
håller på att kolla runt på olika ställen på internet, just nu sitter jag och kollar på kläder som jag vill ha på www.ginatricot.com, de finns faktiskt jätte mkt fina saker där, ska juh som sagt till luleå nästa helg blir väl att gå på satn och kika runt lite och sen hem till annsofie , det är min farbros tjejs mamam jag ska fara och hälsa på. ska faktiskt bli jätte roligt, det var så länge sedan jag träffade henne :).
Just nu har vi främmande från umeå, min moster hennes man anders och min lilla kusin erika har kommit på besök, de har nästan varit här i 2 veckor nu , jätte roligt faktiskt kan man säga de åker på måndag, och då får vi vårt nästa besök, och de är av min faster anna och hennes tre barn; elin,louise och rasmus, vad trevlig att de kmr äntligen.....
idag har jag varit med camilla åde, hade de roligt hehhe:)

  ha de så bra så länge /malin ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild