2009-06-05 ? 15:10:10

Fredag den 5 juni ; )

hejsan! Nu sitter jag framför Eva och stures dator, och har gjort klart resultatlistan och lag listan inför kubb tuneringen som vi ska ha ikväll, efter att vi käkat middag. Väntar nu på att Lena Stures syster ska komma hom och ringa till mig dör vi ska ut och plocka blommor till Mosters och Anders bröllop som varar imorgon kring tre på förmiddagen, det kommer att bli så roligt kan jag säga er. Det är så skönt att slippa Vuollerim och Jokkmokk nu. Bara ha de lungt och trevligt och framför allt träffa nya människor och bara umgås med släkten. Det kommer att komma cirka 21 personer till ikväll hit till handog. det blir middag nere vid bårhuset senare mellan 18-19 ikväll. Då blir det en välkoms middag där man pratar och bara umgås och har de trevligt kan man säga till er. Ajaj ska gå och hjälpa Eva och Mormor i köket nu :) /malin.b
Kommentarer
C

Har ni fest i ett bårhus? :S Du bör kolla stavningen innan du publicerar inlägget malin

2009-06-05 @ 21:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild