2009-06-03 ? 23:27:53

Östersund : )

Tjabba!! Idag så for jag,mormor och morfar kring 12 hemmifrån Vuollerim och mina föräldrar och lillebror skulle fara först efter tre någon gång så orkade inte vänta på de, skulle börja fara ner mot östersund, vi for via jokkmokk så det blev 6 mil längre att fara men de gjorde inte så mkt. Jag sov de första 10 milen, sen så var jag vaken tills vi kom till Sorsele där vi skulel käka middag, vi åt på sibyllas de var jätte god mat där, jag tog en lovbit meny med pommes och jätte mkt sallad till fick jag också. Sen efter vi ätit så fortsatte vi färden till Östersund, det är väl cirka 70 mil från Vuollerim till Östersund. Det är JÄVLIGT jobbigt att åka bil så där långt kan jag säga er, ska fan aldrig åka bil ngn stans så långt om jag nu inte måste de, då skulle jag hälldre ta bussen eller tåget om jag får säga er. Vi kom fran till Östersund eller Handog som den lilla byn 2 mil innan östersund kring 21:oo cirka och det var FAN skönt kan jag säga er... Sammanlagt i timmar så tog det cirka 10 timmar med bil ner. Mina förälderar och min lillebror är väl här på en timme kanske eller så är det här tidigare, fast de var ändå en rolig bilfärd, fick så mkt nytt som man inet sett förut som tillexempel att passera så många olika byar på den tiden. Men nu sitter jag här iaf, och det är gode skönt... Ska sova kring ett i natt skulle jag tro, ska FAN sova ut imorgon högst till elva skulle de nog bli till. Sitter och kollar runt på internet nu åde, kommer skriva mera i bloggen imorogon eller på lördag efter bröllopet.. ska dra nu hejjs<3 /Malin.B
Kommentarer
Anonym

??

2009-06-04 @ 10:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild