2009-03-05 ? 17:34:03

Hem imorgon:)

Tjabba!!

Imorgon så ska jag fara hem till vuollerim, det blir skönt att få komma hem för jag har juh ändå som sagt varit i umeå från söndag-fredag då och det är jug nästan en hel vecka jag varit borta från hemmet, kompisarna och djuren och speciellet Babbis,Raffe och lilla söta Amirana :) .
Elisa ska kliva på bussen i piteå imorgon om hon inte har lika ont i magen som hon har haft idag, men det ska bli roligt. då får hon se iaf hur jag bor och hur stallet ser ut osv.

ajaj ska ej skriva nå mera ska gå och hjälpa till och laga sista middagen ihop med moster och anders ;)
kramizzar hejje..

//malin älskar er ni är bara bäst<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild