2009-03-24 ? 08:57:41

Skolan

Hejsan!! : )
Nu sitter jag i skolan med Carro det är juh som roligt. Hon holler på med nå grejs till fotografisk bild A vad vet jag inte riktigt men jag tror de var någon slags form av ett arbete om kamranshistoria...
Själv sitter jag och väntar på att vi ska gå på lunch och det är väl mellan 10-10.30 tror jag. Sen har jag bara en lektion efter lunchen och det är Nationella prov i matte del2 : ) jätte roligt (INTE)..

När jag kommer hem så ska jag och mamma nog fara så jag får öva på kryp körningar efter våran gata åde:D det ska först bli roligt men mamma lär säkert vara rädd då hon ska åka med mig hahah:)
Men jag får se om jag ska orka fara till backen ikväll eller om jag bara ska vara hemma och ta det lite lungt osv.

Men nu orkar jag inet skriva nå mera på min blogg just nu kanske kommer in nå senare får se: )

/ M.B
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild