2009-05-03 ? 17:58:38

3/4-09

hejsan

Nu sitter jag framför data och är inne på facebook,pixbox osv. Också sitter jag inne på msn och chattar runt med olika personer. Väntar på att Milla och Una ska komma till mig så vi kan sjunga singstar eller se på en film som vi ska låna av mamma och pappas kompisar. Väntar också på att One three Hill ska börja på kanal 5 så jag kan se på den tv serien till de kommer, men måste samtidigt städa och göra fint i mitt rum innan de kommer med.
Men ska nog hinna med båda sakerna ska ni se. Ska också plugga i min körkortsteori bok och bara läsa, läsa,läsa så man klarar körkortet till sommaren som jag vill ha de till , men det är teoriprovet jag är mest nervös för men upp körningen kommer jag absolut att klara , för det är jag helt säker på...!
ska ringa imorgon och boka halkbanan både i Piteå och i Gällivare.
ska också hämta min biljett till PDOL i morgon på macken i Vuollerim.

Men nu ska jag gå och göra nå nyttigt i hemmet skulle jag tro, tex  städa mitt rum eller nå liknade ting.
Med vänliga hälsningar Malin.B :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild