2009-05-29 ? 13:17:44

Boden!! = )

Tjabba! Nu sitter jag hemma hos Johnnys mamma Laila och väntar på att mamma och de ska komma så man kan få kolla på skor till bröllopet, som vi ska till på onsdag-söndag. Fast själva bröllopet är på lördagen.. Har varit och gått på stan från cirka halv tolv till nu, var och kollade runt bara på lite olika saker på de olika affärerna i boden. Träffade Moa och två av hennes kompisar utanför Kicks med, det vr roligt att få se vem hon var/är =) Sen var de tvungna att gå tillbaka till skolan för de hade tydligen en till lektion iaf. Men det gjorde inte nå för mig, fick iaf träffa henne som var så bra och roligt. Hon ska kanske komma till mig imorgon åde, fast hon visste inte riktigt ännu =) Nu ska jag kolla på pixbox och lite annat på internet åde, vi får väl höras senare, ska väl blogga ikväll då jag kmr hem från boden:) //Malin.Bohman =)<3 Älskar er mina vänner ni är bäst<33
Kommentarer
Kan Dee Drawings

Tusen tack! Ja, det är jag som ritat den :)



Kram kram

2009-06-03 @ 00:24:13
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Malin

Det var så lite så..

säljer du tröjor med dina ritningar på då?



kRAMKRAM^^

2009-06-05 @ 15:11:57
URL: http://bustrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild