2009-05-14 ? 22:26:35

Kläder jag vill ha =)

Tjobba!!

Nu har jag suttit och kollat på kläder av olika slag, fast de är mest klänningar. De är faktiskt fina tycker jag, skulle själv vilja ha alla som jag tänker ladda upp här idag.
Vet inte vad jag kom på men fick bara en ide att kolla på tex; balklänningar osv.

Har så tråkigt nu, ska väl gå och sova kring halv tolv kanske. Ska upp åtta typ för då ska jag ta nio bussen till boden, och hoppas att nu ellinor kommer att följa med mig dit. Ska övertala henne, och de kommer jag lyckas med också =)

men nu kommer bilderna på klänningarna!! ;)






Här är de tre klänningarna jag vill ha, fast de kostar mellan 800-4000 kronor men de är jätte fina i alla fall.
Fast vet ju inte vad ni tycker ; )

/ Malin.B
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild