2009-05-24 ? 13:47:01

Lördag-Söndag

Tjohejjs!

Nu sitter jag framför datan och väntar på att carro ska komma förbi en sväng efter att hon varit i nidan. Idag vaknade jag halv ett så skönt kan jag säga er att äntligen få sova ut riktigt mycket, fast då var jag uppe till 04:30 på morgonen.
Igår satt jag och redigerade bilder på en jätte rolig sida tack Carro att jag fick den sidan av dig, kan man ha roligare om man har tråkigt...Det tror jag faktiskt  inte man kan ha, men har bara gjort två bilder hitils, ska ladda upp de i slutet av inlägget..

Idag lördag ska jag kanske vara med Camilla om hon hör av sig ngn gång så, annars ska  jag nog vara med carro^^. Ska fixa till i huset innan mamma och pappa kommer tillbaka hem igen, ska nog städa lite tex damsuga i kök och hall. Har så tråkigt nu, men ajaja ska sjunga lite singsatar nu åde :)
Aja nu orkar man inte skriva nå mera tror jag ..

Här kommer bilderna föresten :)




här är de två bilderna men det komemr att komma er ska jag lova er.) det är bara en börja nu..

/ M.Bohman
Kommentarer
C

Det är söndag nu idag malin.. Inte lördag..

2009-05-24 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild