2009-05-11 ? 11:45:37

Lunch

hejsan

Idag ska jag, mamma, mormor , moster och min lilla kusin Erika fara och äta lunch buffe på pizzerian.
Det ska bli så gott så ska ni veta..
fast erika får juh inte änta den maten som de serverar där eftersom hon bara år 8 månader ännu. hon har fått äta lite lassange.

senare idag så ska jag och amanda fara och rida på casper, en häst som vi har börjat att sköta om vi ska även ringa på foderhästar åde. som vi ska kanske ta på sommarbete i sommar fast det kan hända att vi kanske har dee i ett ¨r och till senare köp.

men nu ska jag vara trevlig med mormor, moster , mamma och min kusin vitamin erika...

/ Malin bohman (;
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild