2009-05-14 ? 13:12:21

Torsdag...

Tjobba..!!

Idag har jag haft två pass med engelska på skolan ganska roligt egentligen, jag som inte brukar se fram emot min engelska lektioner men idag gjorde jag de, konstigt kan jag säga er..
min första lektion började 08:00 och då¨fick jag fortsätta att jobba med min uppsats som jag har jobbat med hemma åde, så de kändes jätte bra och roligt på samma gång, tycker att det går bättre för mig i år än förra året, få jätte mycket hjälp av mina engelska lärare och det tycker jag är bra.

De är så trevliga kan jag säga.
Min andra engelska lektion började 09:30 och då hade jag engelska med två som hette Elin och Gunilla.
Vi skulle läsa från nå kort och då skulle vi andra som ej läste gissa om det var sant eller falskt. Och det var faktiskt de roligaste nästan jag har fått göra på engelskan.

Direkt efter engelska så hade jag fått flytta upp min svenska lektion till tio istället för klockan tjugo i ett och det var jätte bra för då kunde jag ta hem elva bussen som var as skönt kan jag säga er..
Jag behövde knappt göra nå på svenskan för det var en annan elev som skulle berätta om en bok den hade läst om, och det var jätte roligt faktiskt.

Äntligen är det snart sommarlov och det är väl bara cirka 3½ vecka kvar nu. Så skönt kan jag säga. Längtar verkligen jätte mycket.
Ska bli skönt att slippa skolan. Så vi får nu se om jag kommer in på Grans till hösten, en gör jag inte det så har jag sagt till min mamma och pappa att jaga tänker hoppa av skolan och börja jobba istället, för jag har redan börjat att bli lite skoltrött kan jag säga men man orkar gå kvar till sommaren i alla fall.

Här kommer en liten fin sommar bild.



Aja nu ska jag väl gå ut och sola lite de är så varmt och skönt ute.
/ Malin.B
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild