2009-05-17 ? 00:59:33

tråkig dag idag :(

Hejsan!

Idag har jag hjälpt min faster och de och röja undan i deras hus och  ute på gården. De var faktiskg ganska roligt, fick iaf vara ute i solen och mysa. Tog hand om Johnnys mammas hund Lilly idag medans hon hade hand om Rsmus, medans vi städade hemme hos de.

Jag,Anna,Johnny,Elina och Louise for till storheden för att de skulle köpa färg och skurmedel osv ni vet de ma nbehöver till hemmet..
Efter vi varit i luleå, så for i till boden för att hänta rasmus hos lajla och lämmna tillbaka lilly igen. Men  jag,elina och louise gick på en promenad med lilly innan vi gick in tillderas farmor igen. det var skönt att gå på stan i boden ett tag.

Ikväll såg vi på eurovison songkonset de var jätte bra men fastnade för två stycken och de var turkiet och island, de bidragen var jätte bra tyckte jag ialla fall ska jag säga er. 
men så klart NI tror inte att sugiga NORGE gick till final och vann allt då?

Jani hur ska jag berätta detta då?
Har just som bråkat med min kompis åde, men fattade inte vad de var att bråka om egentligen. bara för att jag inte vill rida på hennes hästar då jag kommer till henne, så blir hon sur osv. men de orkar jag då inte bry mig i  nå mera.
Hon kan inte tvinga folk upp på hennes hästar om man inte vill de, de finns en till kompis som kanske vill rida på de men jag vill inte de, och de måste du förstå jag nämner inte nå namn nu.
Men och jag behöver inte komma till dig nå mera om du inte vill de då, har kompisar hemma där jag bor. Du väljer helt själv hur du vill göra osv. det kan inte jag göra..

Men du kan juh skriva sms då du vet hur du vill göra med våran vänskap. orkar inte tjafsa nå mera. 
Nu får du faktiskt höra av dig hur du vill göra..

Ska sova nu hejjs<3 ha de så bra alla ni andra...

/malin.B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild