2009-05-04 ? 22:54:27

Varit med tjejorna idag <3

Hejsan!!!

Idag har jag varit med LH, Milla och Una. Vi har sjungit sing star det var jätte roligt, fast milla är nog trots allt en dålig förlorare har jag märkt de senaste dagar vi har sjungit sing star nere i mitt rum..
men hon har blivit bättre. Och una som säger att hon inte alls kan låtarna som vi testar att sjunga men spikar ände nästan hela låten hon är som söt Una kan man säga.
LH har ej sjungit nå idag eller hon skulle pröva men det gick inet sa hon så då fick lilla jag räddaren i nöden ta över i stället för henne : )

Nu kommer jag att ladda över några bilder från igår då det bara var Malin, Una oc Camilla som var och sjöng, fast det är bara bilder på Camilla och Una denna gång för jag såg helt cp ut i min frilla, kommer att komma på mig med men inte nu. Eller kan lägga in en annan bild på mig fast sjunger ej.







1. bilden är på camilla då hon sjunger singstar.
2. bilden är på Una då hon också sjunger singstar.
3. bilden är också en bild på Camilla då hon sjunger singstar.
4. bilden är på mig och carro, och den bilden kommer från mammas och pappas bröllop dom var i maj den24/5-08, hittade inet någon bättre bild på mig så tog denna.

Nu har jag bloggat klart idag får se om jag ska orka imorgon är lite dålig på att uppdatera min blogg som ni kanske märker ibland.

/ Malin Bohman <3 :)
Kommentarer
Anonym

Neej det var katrine och bjurh!!

2009-05-06 @ 17:23:30
URL: http://agnesmidbjer.blogg.se/
Anonym

vad?

2009-05-08 @ 15:44:35
Anonym

Snygg tapet du har i ditt rumm asså....

2009-05-10 @ 15:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild