2009-11-26 ? 15:12:02

26/11-09

hejsan!!

Nu har jag suttit här allt för länge tycker jag och mina föräldrar, så nu måste jag gå och börja små städa i mitt rum. Ska bara plocka undan från golvet också vidare, damsuger och vaskar sen då jag kommer hem från Gästgiveriet, ska dit och hjälpa Petra med miggaden ikväll ska gå dit 16.30, fast egentligen ska jag vara där 17.00 egentligen men far tidigare hehe..

Sen blir de att fortsätta packa till resan som blir till umeå imorogn, ska och hälsa på moster med familj, de ska bli så roligt att få träffa de hehe, och såklart att träffa mina två underbara kusiner  Olivia & Erika!! ska vara där från imorgon-måndag, Kajsa min snälla engelska lärare lät mig få hemarbete på måndag hehe..

men nu orkar jag inte skriva nå mera, kan hända att jag bloggar imorgon hemma hos moster och dem :)

/Malin Bohman♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild