2009-11-06 ? 14:21:05

6/11-09

hejsan!

Idag så vaknade jag kring tolv halv ett, var jätte skönt att få sova ut för en gångs skull..
Ikväll klockan 18.00 så ska jag göra nagelförläggning , vilket ska bli jätte roligt... nu så sitter jag på FB och kollar runt också kollar jag på www.ginatricot.se för de har så snyggga kläder vill bara ha allt man hittar med de är liksom så dyrt... men tänkte ladda upp några bilder på kläder jag hittat som är snygga och de som jag ska köpa ngn gång i framtiden :)





detta är de kläder jag vill ha just nu från gina, men de kommer ju alltid nya fina kläder hehe ^^

ajaj nu ska jag gå och fixa i mitt rum och sen ducha  :
ha de så bra så länge

mvh malin bohman♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild