2009-10-10 ? 17:37:57

10 oktober : )

hejsan!!
Jag vaknade kring 11 idag, så då gick jag upp och fixade i ordning mig, sedan så städade jag mitt rum och gjorde jätte fint där åde. Sedan så ringde Camilla mig och hörde om jag ville  följa med henne och  una ut och vara emd alexander.

Har varit ute med Camilla,Una och Alexander och åkt pulka bakom Gästgiveriet. De var jätte roligt kan jag säga alexander ville bara åka in i ett träd som var typ nedanför backen som vi åkte i från, vi alla skrek och var rädd, och han är 2 år fyller 3 år tror de var den 9 november!!!!

Vi ska äta potatisgratäng, fläskfile och en stor grön sallad, de kommer bli jätte gott..
sen ska jag väl vara med camilla och una igen, vet ej vad vi ska göra med kanske se film , spela wii eller hitta på nå annat skoj, farfr är här med så de blir nog att spela kort eller göra nå annat..
Luleå spelar mot gävle idag på tv så ska väl se de, men tveksamnt att de vinner men man får vl hoppas på de iaf :)

Ska troligtvis till stallet med men vet inte änu om jag ska palla de, kmr måste gå och då pallar jag nog ej, mamma, pappa och farfar ska nog ta en öl till maten..

/// malin bohman♥♥ ni får ha en trevlig kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild