2009-10-12 ? 13:14:57

12 oktober

hejsan!
vad helgen har gått snabbt i veckan nu är de måndag igen..
I fredags var jag ledig från min praktik, for till stan men nio bussen och gick där med Camilla,Carro och deras mamma Karina de var jätte roligt, gick in på gina där jag hittade en Rosa klänning, ett lila linne och ett par gråa benvärmare.. sen köpte jag faktiskt inte så mkt mera om jag får vara ärlig..
farfar kom till oss i lördags och sov till söndag de var roligt heheh ^^

kunde ta sovmorgon idag de var skönt som fan kan jag säga till er , åkde då upp med nio bussen till jokkmokk och den är typ alltid framme kring halv- kvart i tio!!

började min engelska lektion tjugo över tolv idag, de gick jätte bra de var bara jag som satt i klassrummet med våran engelska lärare kajsa isaksson, så då var de lungt och skönt.
sitter i op-rummet med ellinor och vi väntar på bussen som går kring två från jmk...
de är drygt som fan att vänta men men de går då bra iaf, vet ej om vin kanske gå upp till busstationen och väntar på bussen eller något sådant.. :)

nu har jag då inge mera att skriva om just nu, kanske kommer ett inlägg ikväll med ....
// Malin Bohman
Kommentarer
Terese

Fin blogg :)

Allt bra?

2009-10-12 @ 13:32:04
URL: http://londonflickan.webblogg.se/
Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-10-12 @ 13:36:01
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild