2009-10-22 ? 17:28:07

22 oktober

tjohejss!!

Idag fick vi halloween fika på skolan klockan åtta på morgonen, de var chokladmuffins med glasyr och ngn godis på toppen och till dricka fick vi tex; sockerdricka osv..
De var ganska gott, men carro fick min ena halva av muffisen, för jag orkade inte hela..

Sedan kunde jag åka hem med elva bussen, vilket var skönt trodde att  JÄVLIGT lungt och skönt, behövde inte ens ha/och lyssna på musik nå alls...

Fick skjuts av min mormor till stallet idag kring ett var jag där, stoppade mat,betfor och äpplen i hästarnas krubbor sen sopade jag stallgången och gav hö i boxarna med.. sen efter de så for jag och red på min lilla ängel, vid namnet Babbis, hon är min lilla ängel...
först red vi i  ridhuset lite grann, sen på banan och sen red vi ut i skogen och bara lunka på och myste i de fina vädret..gick även ut och gick med lilla Amirana..

Sen gick jag hem från stallet till byn, pratade med Elisa och frågade om jag skulle ta höger eller vänster, och då sa hon såklart vänster, och då gick jag förbi mats mattsson åt dammen hållet, med de var bra de för jag skulle ändå hjälpa marjo med hennes bros och tjejs hund och ta med han hem till de medans hon drog juhani i pulkan sin, så de var bra att jag tog den vägen ändå, men kan då säga att jag gått klart för idag iaf..

Nu sitter jag hemma hos Marjo och dem och har ny ätit middag de blev köttbullar och mus de var jätte gott, de var så längesedan man åt de..
Sen ska man hem och städa och packa klart, ska juh fara till Piteå imorgon, ska till min lilla vän ElisaThorell de ska bli så roligt att få träffa henne och hennés familj igen de var så längesedan men ska juh såklart bli roligt att få rida på deras super snälla hästar..

aja nu ska jag vara lite social med marjo och juhani och såklart findus deras katt och hennes bror och hans tjejs hund devil...!!!   :)

Från MalinBohman :)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild