2009-10-27 ? 13:49:28

27 oktober

hejsan!!

Ihelgen så har jag varit hos Elisa Thorell i blåsmark, de är en liten by utan för Piteå.
Kom dit i Fredags kring ett typ, hon väntade på mig vid busstationen i piteå..
Vi gick omkring på stan till typ två då bussen gick från busstationen till blåsmark, de var så roligt att få träffa henne igen eftersom de var så länge sedan man såg henne osv.

När vi kom hem till henne så gick vi in med sakerna till hennes rum, sedan så gick vi ut till stallet och mockade och gjorde fint där, sedan så for vi ut och red. Jag red på Wibora och Elisa red på  Farez, då tog vi en tur i skogen de var härligt kan jag säga er..
Sedan efter de så for vi ut och red på Kitty och Summer.. Sen efter de så gjorde vi inet så mkt tills idol började då satt vi och såg på de tillsammans med hennes mamma Helena och hennes pappa Anders, de var roligt att få se hennes familj nu igen efter som de var ett tag sedan, de var även trevligt att få se alla djuren.. Jag och Elisas lillebror såg sen senare kring elva Ice Age3 sjukt vilken bra film men dock hann jag ej så klart den blev så trött, så då gick jag och la mig i Elisas rum med då slog vi på ngn film kmr inte riktigt ihåg vad den hette.

I lördags så red vi också, men då red vi på olika hästar vilket var roligt :)..
sen satt vi famför datan osv... och gjorde massa roliga saker , senare på kvällen så skulle vi titta på en film, och jag valde en rysare som hette the grudge2 fyfan vilken äcklig film.

i söndags så red vi på summer och wibora på någon äng och vi fotade så här kmr några bilder :)

Elisa och Wibora
Summer och maggi
Jag ocg summer
Elisa och wibora
Wibora och Saga

nu ska jag gå hejjs :)
/malin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild