2009-10-05 ? 12:08:50

5 Oktober

hejsan, nu sitter jag och ellinor i op-salen, har varit och käkat på lilla paradiset pizza de var gott, det var så längesedan man var och åt där:).
har haft körlektion idag kriong tio de gick jätte bra fick jätte mklt med beröm av kalle vilket var jätte roligt!!!

Nu så har jag bara en lektion kvar och de är engelskan med kasa isaksson, ska ha med iv1 vilket jag inte vill men engelskan bvill jag klara så de får väl gå att ha med de då, hommpas jag inte behöver prata nå med de iaf, hon skulle gå igenom nå grejs med mig idag så skullle ej behöva jobba nå :)

när jag kommer hem så ska jag hoppa av vid skolan för då ska jag gå ut och gå med en hund som heter Devil han är en blandras mellan alskan hysky och laika tror jag han var, han är en liten buse på snart 2 år, är som sagt " hundvakt" till han nu i några veckor frammåt men ägarna kmr vara hemme men har lovat att gå emd han och försöka vänja bort att han inte ska dra i kopplet så mkt då man går med han ute åde.

på fredag blir de att fara till luleå och shoppa, ellinor och anders hennes kille ska troligtvis gå med mig där, vilket ska bli jätte roligt, älskar verkligen luleå ♥

ajaj nu ska jag börja dra mig iväg till min klektion som börjar på en kvart cirka, måste hämnta mina engelska böcker åde med...

// Malin bohman ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild