2009-10-16 ? 14:18:11

Äntligen fredag :)

Tjohejjs!!

Idag klev jag upp sju, och klädde på mig fikade och satt mig ett tag vid datan. Pappa körde mig till stallet kring åtta tiden då, jag kom fram dit så gjorde jag de stallsysslorna som man ska göra i ett stall.
Sen har jag inte haft så mkt att göra där åde, fick skjuts hem av Camilla Högström idag vilket var skönt då slapp jag gå hem i slasket..

Ska plocka ihop i mitt rum nu och packa för jag ska till boden hela helgen, de kommer bli jätte roligt kan jag då säga er.. Ska till faster och kusinerna hela helgen iaf, om de inte blir michelle imorogn till söndag med de vet jag ännu inte..

Om du var en tår i mitt öga skulle jag aldrig gråta för då skulle jag förlora dig<3


En vän är en ängel som får dig på benen när dina vingar inte bär:)

nu har jag inte nå mera att skriva,hejjs
malin bohman ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild