2009-10-17 ? 21:09:46

I sävast..

Heeeej!!!

Sitter i sävast hos min faster och kusinerna, kom hit igår.
idag har vi inte gjort så mkt, vaknade kring elva, då klev jag upp sen gjorde vi i ordnign oss, för att fara till luleå.. där gick vi lite på stan och bara kollade på olika affärer osv, sen åt vi på matställeet..

sen ahr vi inet gjort så mkt mera.. imorgon blir de hemresa vad roligt heheh, man saknar ändå vuollerim ibland, de är juh som denna ramsna " borta bra men hemma bäst"!! heheh
hoppas jag får mobilen imorogn att den in kommer gå upp så mkt!! :)

nu ska jag inet skriva nå mera idag blir imorogn då jag kommer hem
Från malin bohman ♥
Kommentarer
Anonym

Vad menar du med mobilen??

2009-10-18 @ 00:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild