2010-04-08 ? 23:33:26

2010-04-08

Hejsan!!

Idag så lurade Milla mig hem med fyra bussen, så hon och varga kom och mötte mig... välldigt snällt av henne!!
Hon erbjöd sig slälv att komma och möta mig om jag kom hem så jag var i vuollerim fyra, så vad gör man inte för vännerna då?!!
Sen for jag hem och åt middag, gick till camilla typ och väntade på Carro & Frida som bara skulle bli klar med de...de höll på att baka!! För vi skulle nämligen fara och spela Badminton.. De var svin kul kan jag lova er efter vi spelat klart så hoppade jag och milla lite studsmatta men sen så gick vi in till gymmet och tränade lite, vi är så duktiga heheh!!! =)
Efter ett tag så kom carro och frida in med till gymmet, och vi tränade lite smått fast mest på kul!!!

Nu så har jag typ svin mkt träningsvärk i min högra arm, fast jag har  stretchat  min arm och hela kroppen typ, kan inte lyfta tunga saker heller jobbigt som fan, men kommer gå över om några dagar typ...


Ajja nu blir de sängen för min del :)
NattiNatti alla vänner

//Malin.B
Kommentarer
Carro

Det var grymt kul! Det måste vi göra om! :P

2010-04-12 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild