2010-04-26 ? 12:28:12

2010-04-26

hejsan!!

Nu sitter jag i sävast hos min faster... Har varit i luleå från i lördags, var med åsa och hennes kompis morgan på cleo på kvällen,  vi hade de roligt som fan,vi dansade och hade allmänt trevligt, vi träffade massa trevliga personer där med!!så de är juh kul de. Åsa fick sig en ny "kompis" heheh han pratade bara engelska typ satt där och ja var tyst!!!
Sen fick jag skjuts hem till farfar och cissi, så slapp betala taxin hem sådevar skönt de : )

Igår så for jag åsa och 5 andra ut och käkade pizza & kebabrulle, men dock fick jag spara min mat typ.. för började må svin illa vet inte riktigt varför, sen så körde vi åsa till hennes kompis i luleå eller lite  utanför luleå,så följde jag med de vi åkte med på en ragg sen hem till en som hette johan så de var kul
de :P
fick feber i går kväll med så att de var inte så roligt de heller, men vad gör man, så vi spelade också GH så de var  kul med. Sen körde en som hette linus hem mig till farfar & cissi, för han och hans polare fredrik skulle hem till sig vid nio på kvällen så då fick jag åka hem med de..

De var riktigt roligt att lära känna nya personer med!! hehe åsa detta måste vi göra om hehe^^

//Malin bohman
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild